Sunday 20 March 2016

PENGHARGAAN



Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh.
Setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat kami menyiapkan tugasan ini dengan sempurna. Waaupun terdapat perkata yang tidak dapat dielakkan namun ia tidaklah menjadi satu masalah besar dalam menyiapkan tugasan ini.

Namun begitu kami tetap berusaha mencari dari pelbagai sumber dan hasilnya tugasan ini dapat disiapkan atas usaha keras dan juga bantuan daripada rakan-rakan sekumpulan dalam menyiapkannya. Di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Mohd Adnan bin Md Noor merangkap pensyarah kami yang telah banyak memberi garis panduan dan sedikit tunjuk ajar berkenaan perlaksaan tugasan ini.

Dalam kajian ini, kami dapat mengenal pasti dan mempelajari peranan syariah dalam pelaksanaan sains dan teknologi. Malah secara tidak langsung ini akan dapat memberi pemahaman dan melatih diri masyarakat diluar dalam membuat atau mencipta teknologi-teknologi baharu berlandaskan  garis panduan dalam Islam.

Justeru itu, saya amat berbesar hati kerana dapat menyelesaikan tugasan ini tepat pada waktunya. Akhir sekali, ucapan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam menyiapkan tugasan ini. Diharap  hasil kerja kami ini dapat memberi sedikit sebanyak pedoman dan panduan kepada masyarakat secara amnya. INSYA ALLAH.


Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment